+7 (727) 312 00 02

Жарнаманың және ТВ-эфирдің мониторингі

Жарнаманың тұтас мониторингі, TV Monitoring Pro

Жарнаманың тұтас мониторингі (TV Monitoring Pro) қызметі жарнама берушілерге және жарнама агенттіктеріне өзінің ТВ – да жарияланған жарнамаларының аудитін, сондай-ақ кез-келген қызықты брендтер мен бағыттағы ТВ-жарнамалар мониторингін жүргізуге мүмкіндік береді.

 

Тәуелсіз жарнамалық трансляциялар аудитінің қажеттілігі ТВ-жарнамаларын Қазақстан қалаларында бақылау өлшемдеріне сәйкес таратуда олқылықтар орын алуымен түсіндіріледі (офф-праймға ауысу және уақыт бойынша басқа өзгерістер, шықпай қалу, техникалық ауытқу). Одан бөлек, Comexp мониторингі нарық туралы мәліметтерді ТВ-дағы қозғалысты жоспарлау кезінде пайдалану үшін кез-келген басқа брендтер мен компаниялардың жарнамалық белсенділігін жедел білуге мүмкіндік береді.

 

Клиенттер үшін Жарнаманың тұтас мониторингі қызметінің мүмкіндіктері:

  • Сарапшылардың кез-келген бренд, тауар және жарнама берушілердің ТВ-жарнамасы бойынша есептері.
  • Есепті жеке жасау үшін excel– дегі мәліметтер.
  • Өз таратқандары бойынша есептерге және медиажоспармен салыстыру үшін веб-интерфейске қолжетімділік.
  • Бейнемұрағатқа қол жетімділік  (тереңдігі 150 тәулік).
  • Жедел мәліметтер – бәсекелестің жаңа креативі, «эфирде ол клип емес» қызметі және т.б.
  • Консультация үшін жеке менеджер және сұрау бойынша сарапшылар.

Мониторинг бағыты

 

ӨЗ ТВ-ЖАРНАМАҢЫЗДЫҢ АУДИТІ

БАСҚА КОМПАНИЯЛАР ЖАРНАМАСЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ

Тарату көлемін бақылау

Әр брендтің көлемін және қамтуын бағалау

Медиа-жоспарға/праймға түсу 

Тарату каналдары және қалалары

Клиптердің дұрыстығы

Бәсекелестер керативінің сипаттамасы

Медиа-серіктестер есептерінің аудиті

Тауарлар/қызметтер санаттары бойынша бөліктер

Бұзуларды бейне-растау

ТВ-жарнама бойынша біріктірілген статистика


Мониторинг принципі

 

Жарнаманың тұтас мониторингі жүйесінің шеңберінде мониторинг қалаларында кез-келген көзден (эфир, кабель, спутник) ТВ сигналды жазу және сандық сигналға айналдыру жүргізіледі. Қазіргі уақытта Comexp мониторингінің панелі Ресей мен Қазақстанның 160 астам қаласында 900 каналды қамтиды.

 

Жарнаманың тұтас мониторингі жүйесінің негізінде – ТАРе-технология - Camexp  әзірлеген және патенттеген «сандық белгілер» механизмінің негізінде бейнелерді тану технологиясы, серіктесі ASTEL. Технология бейнені сәйкестендіруге және үлкен ауқым арасынан видеоны максималды жылдамдықпен және дәлдікпен іздеуге мүмкіндік береді. Базаны үнемі жаңарту және белгілерді салыстыру автоматтандырылған online режимде жүреді, операторлық қызмет деңгейінде қосымша бақыланады.

 

Қызметке Тапсырыс берушіге бейне клиптер үлгісін ұсыну қажет емес,  тек қызықтыратын мониторинг параметрлерін таңдауы керек: тауарлар мен қызметтер санаты немесе брендтер мен жарнама берушілер.

 

Есептер

 

Жарнаманың тұтас мониторингі қызметінің пайдаланушылары кез-келген бөлікте кез-келген бренд/тауар/жарнама берушінің  ТВ-да жарнамалық компаниясы туралы мәліметтерге қолжетімділік алады.

 

Жарнаманың тұтас мониторингінің параметрлері:

  • Негізгі бренд, аталған  брендтер, жарнама беруші
  • Тауардың немесе қызметтің атауы мен санаты
  • Жарнама форматы: жарнамалық клип, репортаж, демеушілік,  телегазет, әлеуметтік, саяси жарнама
  • Қосымша сипаттамалар: кілт сөздер,  ұрандар, сюжеттер, аудитория
  • Шығарылым типі: желілік, аймақтық, жергілікті,  орбиталық
  • Шығу параметрлері: прайм/офф-прайм, блоктағы нөмір, тіл, тұтастық
  • Тарату телеарналары
  • Тарату қалалары/аймақтары
  • Трансляция мерзімі, уақыты, дата, апта күндері, және т.б.

Тапсырыс беруші қажеттіліктерінің негізінде мәліметтер ұсыну нұсқалары:

  1. Таңдалған санаттар бойынша сарапшылардың  дайын есептері:
    1.    Өзінің жарнамалық шығыстары
    2.    Бақылау үшін медиа-жоспармен/есеппен салыстыру
    3.    Басқа жарнама берушілер бойынша тарату бөліктері.
  2. Есептерді тапсырыс берушінің өзі жасауы үшін мәліметтерді excel– ге енгізу.
  3. Мұрағаттағы тереңдігі 150 тәулік болатын қызықтырған бейне-материалдарға қолжетімділік.
  4. Өзінің таратулары ойынша есеп жасау және медиажоспармен салыстыру үшін  веб-интерфейске қолжетімділік.

 

Жарнаманың тұтас мониторингі қызметінің басымдықтары

  • ТВ мониторингінің ірі панелі – Ресей мен Қазақстанда 160 астам қала, 900 астам канал (эфир, кабель, спутник), аймақтарда ТВ-жарнама тарату бойынша бірегей мәліметтер.
  • Бейне-растауларды көру мүмкіндігіменпатенттелген ТАРе-технология базасында автоматтандырылған мониторингтің максималды сенімділігі мен дәлдігі (мұрағат тереңдігі150 тәулік).
  • Эфирге шыққан сәттен бастап мәліметтерді берудің жылдамдығы, ТВ-дағы қызықтырған мәліметтер туралы қолма-қол хабарландыру қызметі.
  • Жарнамалық шығарылымдар жіктемесінің толық критерийлері бар бәсекелестер компаниясы және медиажоспармен салыстырғанда өз жарнамасы мониторингінің көрнекі есептері.
  • Тапсырыс берушінің сұрауы бойынша кез-келген жаңа қалада 1 айдан басталатын мерзімге мониторинг қызметінің жылдам әрі үнемді іске қосылуы.
  • 2008 жылдан бастап телеарналар мен жарнама берушілер үшін ТВ-мониторингтің сәтті жобаларының расталған тәжірибесі.
  • Тапсырыс беруші таңдаған шектеулі параметрлер бойынша тегін тесттік мониторинг мүмкіндігі.
  • Мониторинг параметрлерін іріктеу және жарнама берушінің сұрауы бойынша есептерді дайындау үшін жеке менеджер.
  • Қолайлы әрі тартымды баға белгілеу  – тек тапсырыс берушіге қызықты мониторинг опциялары мен масштабтарына ғана ақы төлеу.

Қызметтердің толық сипаттамасын, коммерциялық ұыныстарды және қызмет туралы қосымша ақпаратты Сіз +7 (727) 312-00-02 телефоны бойынша ASTEL менеджеріне хабарласып немесе Байланыс бетінде көрсетілген аймақтық өкілдіктер телефондары бойынша біле аласыз.

Коммерциялық
ұсынысты сұрауclose

Жарнаманың тұтас мониторингі, TV Monitoring Pro

Бізге жазыңыз!